Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Template

Powered by Blogger

Friday, July 3, 2009

Anjakan paradigma

aku sedar aku hidup dalam lamunan.berapa kali aku kena ingatkan supaya mengubah yang lebih baik lagi..tapi tak sado sado...last2 semalam aku tersentak dari lamunan supaya mengubahnya.biasalah perspektif kita adalah datang dari minda bawah sedar.kalau hari hari disuap benda yang sama memang samalah akan datang.

Menangani mental yang 'biasa' untuk menjadi 'luar biasa' memerlukan pengorbanan..aku non excuse aper makna itu suma?kekadang ini dinamakan anjakan paradigma..Dah setahun lebih aku menjadi penagih forum.asyik2 tengok posting yang baru tadi 'out'.tengok user posting baru..aku tengok balik bebenang tu lagi.mende nie beb,pusing2 tengok kat muka depan kalau ade posting baru ker...hish dah jadi kemaruk orang lain posting..

Sekarang aku kena sadar,sadar sadar,sadar,sadar,sadar,sadar,sadar,sadar,sadar,sadar..hish berapa banyak sadar daahhhh.maklumlah usia makin meningkat,perlakuan yng biasa ramai lelaki bujang buat pon semakin kemaruk dah(kalau saper yang bertanya..paham2 sendirilah.)
Member rapat aku dah kahwin ..hish ini takleh jadik nie beb..kena cari awek nie.kazen member aku pon rase nak kenen kenen aje.

Jangan leka,jangan cuai kerana ade orang yang kerja terlampau fokus akan membuat sesuatu yang tak pasti kepada anda..Dunia nie semakin pantas..orang perlukan duit ajer..jadi aku yang selalu menghadapi masalah kewangan nie sering di hipnosis..biasalah beb diorang mana kisah yang penting masyuk.

oklah coretan yang rasa memerlukan ketahanan mental yang kuat...biasalah sakit2 mesti jadi.kalau orang yang ketagihan rokok pon lagi sengsara dari aku nie.Dah dah aku nak tamatkan coretan nie...banyak fikir2 nie lagi beruban rambut aku nie.hahahaha

0 comments:

Post a Comment